Fjärde gången gilt!

Hej!

Detta kommer bli mitt fjärde försök till en blogg. Första bloggen var enbart för att kunna visa en dåvarande
klasskompis ett videoklipp. Andra bloggen hade aldrig något inlägg och var tänkt att bli en inkomstkälla för mig och några kompisar. Tredje bloggen hade också bara ett inlägg som det stod en massa om att jag skulle visa folk att även killar kan blogga, vilket jag faktiskt gjorde i en halvtimme ;) Syftet med denna blogg är att jag dels ska ha en sysselsättning och dels att jag ska kunna skriva om allt jag tycker om, vilket är följande:

-Film
-TV
-Musik
-TV-spel

som ni ser verkar jag som en riktigt nörd, och det är jag också :P Men inte nörd som Sheldon Cooper från Big Bang Theory utan mer nörd som Seth Cohen från OC. Sådär lite smånördig men ändå söt med snyggaste flickvännen i stan (som för övrigt är stans bästa modebloggerska enligt Tidningen 7). Sen kommer jag ju självklart inte bara skriva om ovanstående punkter utan en hel del annat med!

Hoppas ni gillar vad ni läser och om ni inte gör det så är det faktiskt inte mitt problem :)

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0