Fredagsmys!

Det finns nog inget skönare att efter en hård arbetsvecka bara komma hem och äta en pizza och ligga och se på film. Det är exakt så jag tänker tillbringa min fredagskväll. Nyss tryckt i mig en oxfilépizza med jordnötter och bearnaisesås och om en liten stund väntar Ridley Scotts, "Robin Hood". Tror även att det blir en stor skål med Sourcream & Onion chips.
Jag har tyvärr hört en hel del dåliga saker om Robin Hood men dock inte bara dåliga saker! Själv har jag väldigt svårt att ge en film dålig kritik trotts att jag sett lite fler filmer än genomsnitts Svensson. Jag tycks alltid uppskatta något i en film vilket jag tycker är en underbar egenskap eftersom jag aldrig tycker att en film är värdelös :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0