Tävling!

Jag tänkte annordna en liten Spotifytävling här på bloggen!

Tävlingen går ut på att man ska skapa en så bra playlist på Spotify som möjligt.
Det kan ju självklart vara en fördel att känna mig men absolut inget måste för
att delta. Jag kommer lyssna på ett bidrag om dagen måndag till torsdag och
publiserar sedan på fredag vinnaren!

Regler:

- Spellistan ska vara 40-60 minuter lång
- Man får inte ha samma låt flera gånger i spellistan
- Låtarna får vara i vilken genre som helst
- Det är jag som är dommaren och mitt beslut kan inte överklagas

Pris:

Förutom ära så kommer det självklart vara ett pris. Kommer inte avslöja
vad priset är men tror absolut inte att ni blir besviken :)

I och med att jag behöver fyra bidrag kommer tävlingen börja måndagen efter
det att jag fått in fyra bidrag!

Skicka ditt bidrag till [email protected] och lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0