Min egen!

Nu är det äntligen dags för första inlägget i kategorin "Veckans toa!"

Jag har varit på jobbet i stort sett hela helgen så av praktiska skäl så börjar jag med min egen toa.

Jag har ganska nyligen flyttat så jag har inte riktigt hunnit skapa allt för mycket minne och erfarenheter på min toa!
Jag tycker själv det är en väldigt fin toalett med helkaklat golv och väggar, fin dusch och fräsch inredning. Spotlights är för mig det ultimata hjälpmedlet till att göra en inredning komplett ( har även spotlights i köket och i hallen).

Om det är nått jag skulle vilja lägga till på toan så är det golvvärme. Men inget som jag måste ha utan med något som får ett toa att kännas sådär extra lyxig!

Ni får ursäkta den dåliga bilden men bag har ingen annan bild och jag är som sagt på jobbet så har ingen tillgång att ta en ny just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0