Nystart!

Hej igen!
Jag tänkte att det var på tiden att jag skulle börja skriva här igen.
Och tack vare Annika så har jag nu en ny och snygg design på bloggen som gör det ännu roligare att börja skriva. Så ett stort TACK till Avi som fixat så att min "comeback" blir av!
Jag kommer framöver ha en inläggsserie som heter "Veckans Toa" där jag kommer att posta olika toaletter som jag har varmt om hjärtat eller bara fascinerar mig. Lika bra att säga det nu, jag har en väldigt speciell relation med toaletter och ett väldigt stort intresse för dem. Något som dom flesta kanske tycker är lite skumt! Men det SKITER jag i ;) Fattar ni?! Skiter...vilket man även gör på toan!
Men som sagt, kul att vara tillbaka och ser fram emot att förhoppningsvis få fler läsare än 3 den här gången ;)
Här har ni en länk till den snälla Annikas blogg som jag tycker att ni ska spana in :)   Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0