Youngblood!

Jag älskar att lyssna på musik när jag städar och då brukar jag oftast spela spotifys lista
över mest spelade låtar. Till största del är ju låtarna bra men lite nu och då kommer det ju
någon låt som inte faller en i smaken och för mig är en av dessa låtar Youngbloods låt Youngblood!
Så av ren reflex så snabbar jag mig för att byta låt så jag slipper höra mer än 5 sekunder,
men precis när jag ska klicka på Next så ser jag bilden som är på omslaget till låten och
kan inte sluta titta på killen längst till höger. Jag tycker hela hans ansiktsuttryck visar
att han verkligen inte vill vara där. Det känns som att han är killen som dem andra i bandet
fick lov att övertala vara med för att dem skulle vara fem istället för fyra medlemmar!
Hans ögon skriker verkligen "TA MIG HÄRIFRÅN!"
Efter att jag hade gjort den här lilla iakttagelsen byte jag till RIKTIG musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0